پاسخ‌های دژکوب

با سوال شما آغاز می‌کنیم

جستجو از طریق پاسخدهی به سوالات

برای یافتن پاسخ، ابتدا یک شاخه اصلی را انتخاب کنید و سپس زیر شاخه مورد نظر را انتخاب کنید تا پاسخ سوال شما در زیر آن نمایش داده شود. اگر شما نتوانستید پاسخ سوالتان را پیدا کنید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سوال من...

وارد جزئیات می‌شویم:

جستجو از طریق نقشه سایت

مانند سایر سات‌های مورد علاقه خود دوست دارید که از طریق نقشه سایت جستجو کنید؟ مشکلی نیست. می‌توانید از نقشه سایت "پاسخ‌های دژکوب" برای یافتن پاسخ سوال خود استفاده کنید.

چرا پرداخت من مورد تایید قرار نگرفت؟

چهار دلیل برای رد پرداخت موجود می باشد:

  1. اگر قبلاً از اکانت شما تقاضای لغو خرید داده شده باشد دیگر قادر به استفاده از این روش برای خرید نخواهید بود.
  2. شما تنها 3 بار قادر به وارد کردن اطلاعات خرید خود می باشید و اگر در این 3 بار اطلاعات را درست وارد نکنید خرید اینترنتی کارت غیر فعال شده و برای حل مشکل باید با بانک خود تماس بگیرید.
  3. شما تنها قادر به انجام یک خرید در هر 48 ساعت می باشید.
  4. برخی از کارت ها امکان خرید اینترنتی ندارند و باید از کارت دیگری برای خرید استفاده کنید و قبل از اینکه قادر به خرید اینترنتی باشید باید به بانک خود مراجعه کرده و تقاضای فعال کردن خرید اینترنتی کارت خود را بدهید.

آیا ترجمه خوب و قابل فهم بود؟

بلی   متوسط   خیر

آیا پاسخ سوال شما رضایت بخش بود؟

بلی   متوسط   خیر

آیا پاسخ ساده و قابل فهم بود؟

بلی   متوسط   خیر