برای یافتن پاسخ، ابتدا یک شاخه اصلی را انتخاب کنید و سپس زیر شاخه مورد نظر را انتخاب کنید تا پاسخ سوال شما در زیر آن نمایش داده شود. اگر شما نتوانستید پاسخ سوالتان را پیدا کنید میتوانید با ما تماس بگیرید.
سوال من...
جستجو از طریق کلمات کلیدی
شما میتوانید با تایپ کردن کلمات کلیدی مربوط به سوال خود، پاسخ را بیابید. برای مثال، شما میخواهید بدانید که چگونه میتوان ساختمانی را تخریب کرد؟ فقط کلمه "تخریب" را تایپ کنید و پاسخهای مرتبط با این کلمه را مشاهده نمایید.
جستجو از طریق نقشه سایت
مانند سایر ساتهای مورد علاقه خود دوست دارید که از طریق نقشه سایت جستجو کنید؟ مشکلی نیست. میتوانید از نقشه سایت "پاسخهای دژکوب" برای یافتن پاسخ سوال خود استفاده کنید.
کتیبه ها در ویرایش دژکوب 3.5 دوباره به بازی افزوده شدند (تا ویرایش دژکوب 2 نوع دیگری در بازی موجود بود، البته نقشه های ساخت شگفتی جهان به همان شکل در بازی مانده است) جزئیات آنها در زیر آمده است. در ویرایش دژکوب 3.5 سه نوع کتیبه وجود دارد؛ کوچک، بزرگ و منحصر به فرد. اثر کتیبه های کوچک تنها به دهکده ای می باشد که در آن نگهداری می شوند، اثر کتیبه های بزرگ برای کل اکانت (تمامی دهکده های بازیکن) می باشد و اثر کتیبه های منحصر به فرد دقیقاً مانند کتیبه های بزرگ می باشد ولی با قدرت بیشتر.
هر بازیکنی تنها قادر به داشتن 3 کتیبه به صورت همزمان می باشد که تنها یکی از این کتیبه های می تواند کتیبۀ بزرگ و یا منحصر به فرد باشد (دو کتیبۀ دیگر باید حتماً کتیبۀ کوچک باشند). البته بازیکنان قادر به تسخیر بیش از 3 کتیبه می باشند ولی تنها 3 کتیبه که از بقیه قدیمی تر می باشد کار خواهد کرد. برای داشتن بیش از 3 کتیبه باید بازیکن ابتدا 3 کتیبه را تسخیر کند و سپس دهکده ای را که دارای کتیبه ای می باشد را بطور کامل تسخیر کند زیرا سیستم اجازۀ تسخیر کتبه را به تنهایی نخواهد داد (زیرا بازیکن به تعداد حداکثر کتیبه دارد)، برای داشتن 2 کتیبۀ بزرگ و یا 2 کتیبۀ منحصر به فرد و یا از هر کدام یکی نیز باید از این روش استفاده کرد (توجه داشته باشید که چون فقط بازیکن قانوناً قادر به داشتن یک کتیبۀ منحصر به فرد و یا بزرگ می باشد، در صورتی که اینکار را انجام دهد باز تنها اولین کتیبۀ بزرگ و یا منحصر به فرد کار خواهد کرد). علاوه بر این اگر بازیکن دارای کتیبۀ منحصر به فرد و یا بزرگ در دهکده ای باشد و در دهکدۀ دیگر کتیبۀ کوچکی از همان نوع داشته باشد، در دهکده ای که کتبۀ کوچک می باشد تنها کتیبۀ کوچک کار خواهد کرد و این دهکده قادر به استفاده از قدرت کتیبۀ بزرگ و یا منحصر به فرد نخواهد بود.
کتیبه ها در دهکدۀ ناتارها وارد بازی خواهند شد و در آنجا تا زمانی که از طرف بازیکنی تسخیر نشوند غیر فعال باقی خوماهند ماند. برای تسخیر کتیبۀ کوچک شما نیاز به خزانۀ سطح 10 خواهید داشت و برای کتیبۀ بزرگ و یا منحصر به فرد به خزانۀ سطح 20 نیاز دارید (در دهکده ای که از آن برای دزدیدن کتیبه حمله خواهید کرد). برای دزدیدن کتیبه باید ابتدا خزانه ای که کتیبه در ان نگهداری می شود را تخریب کنید و سپس به این دهکده حملۀ عادی انجام دهید و حتما باید در حملۀ خود از قهرمان استفاده کنید. و حمله باید از دهکده ای انجام شود که خزانۀ شما در آن قرار دارد (خزانه را باید در دهکده ای که می خواهید برای آن کتیبه تسخیر کنید بسازید). در حمله باید پیروز باشید و قهرمان شما زنده بماند. بعد از رسیدن کتیبه به دهکدۀ شما 24 ساعت فعال شدن آن طول خواهد کشید (در سرور اسپید 12 ساعت). توجه کنید که اگر کتیبه را بین دهکده های خود جابجا کنید نیز باید این مدت را برای فعال شدن منتظر بمانید.
راهنمایی: اگر بعد از گذشت 1 ماه کتیبه ای هنوز تسخیر نشده در دهکدۀ ناتارها باقی مانده باشد، کتبه فعال شده و ناتارها قادر به استفاده از قدرت آن خواهند بود.