پاسخ‌های دژکوب

با سوال شما آغاز می‌کنیم

جستجو از طریق پاسخدهی به سوالات

برای یافتن پاسخ، ابتدا یک شاخه اصلی را انتخاب کنید و سپس زیر شاخه مورد نظر را انتخاب کنید تا پاسخ سوال شما در زیر آن نمایش داده شود. اگر شما نتوانستید پاسخ سوالتان را پیدا کنید می‌توانید با ما تماس بگیرید.

سوال من...

وارد جزئیات می‌شویم:

جستجو از طریق نقشه سایت

مانند سایر سات‌های مورد علاقه خود دوست دارید که از طریق نقشه سایت جستجو کنید؟ مشکلی نیست. می‌توانید از نقشه سایت "پاسخ‌های دژکوب" برای یافتن پاسخ سوال خود استفاده کنید.

ساختمان - اقامتگاه

Residence

پیش نیازها: ساختمان اصلی سطح 5, قصر نمی‌تواند وجود داشته باشد, حداقل نسخه دژکوب: 2.5

اقامتگاه همانند قصر کوچکی می باشد و زمانی که شاه و ملکه از دهکده بازدید می کنند در آن می مانند. اقامتگاه از دهکده در مقابل افرادی که می خواهند آن را تسخیر کنند دفاع می کند.

اگر اقامتگاه در دهکده ای ساخته شود دیگر قادر به ساخت قصر در همان دهکده نخواهید بود و برعکس. در سطوه 10 و 20 اقامتگاه قادر به تربیت 3 مهاجر (مهاجر توتن/مهاجر گول/مهاجر روم) و یا یک رئیس/رئیس قبیله/سناتور برای ساخت دهکدۀ جدید و یا تسخیر دهکده می باشید.

در جدول زیر هزینۀ تربیت لشکریان مخصوص توسعۀ امپراطوری در این ساختمان توضیح داده شده است:

برای رومی ها
  Lumber Clay Iron Crop Crop usage
Senator سناتور 30750 27200 45000 37500 5
Settler مهاجر 5800 5300 7200 5500 1
برای توتن ها
  Lumber Clay Iron Crop Crop usage
Chief رئیس 35500 26600 25000 27200 4
Settler مهاجر 7200 5500 5800 6500 1
برای گول ها
  Lumber Clay Iron Crop Crop usage
Chieftain رئیس قبیله 30750 45400 31000 37500 4
Settler مهاجر 5500 7000 5300 4900 1

خصوصیات مربطو به هر سطح را می توانید اینجا پیدا کنید.
برای نمایش جدول کامل زمان های ساخت اینجا کلیک کنید. برای سرور اسپید اینجا کلیک کنید.


آیا ترجمه خوب و قابل فهم بود؟

بلی   متوسط   خیر

آیا پاسخ سوال شما رضایت بخش بود؟

بلی   متوسط   خیر

آیا پاسخ ساده و قابل فهم بود؟

بلی   متوسط   خیر